Pradžia
lt
en
Jonavos baseinas

Jonavos baseinas

Kartu su Ukraina!

Kartu su Ukraina!

COVID-19 Lietuvoje

COVID-19 Lietuvoje

Infrastruktūros plėtros įmokų skaičiuoklė

Infrastruktūros plėtros įmokų skaičiuoklė

Paslaugos

Paslaugos

Projektai

Projektai

Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)

Kas yra Jonava?

Jonava yra miestas Lietuvos viduryje, šalia Neries upės.

Kaimai ir miesteliai aplink Jonavą sudaro Jonavos rajoną.

 

Kas yra savivaldybė?

Jonavos rajono savivaldybė yra įstaiga. Čia dirba žmonės, kurie rūpinasi:

  • Jonavos miesto ir rajono reikalais,
  • Jonavos miesto ir rajono gyventojais.

Kuo Jums gali padėti savivaldybė?

Savivaldybė Jums gali padėti, jeigu turite klausimų apie:

  • išmokas,
  • socialines paslaugas.

Išmokos yra pinigai, kuriuos valstybė duoda žmonėms, kuriems reikia pagalbos.

Socialinės paslaugos yra pagalba žmonėms.

 

Kur galite mus rasti?

Savivaldybė yra mūsų darbo vieta.

Savivaldybės adresas yra:
Žeimių g. 13, LT-55158 Jonava

Kada mes dirbame?

Pirmadienį mes dirbame nuo 8 valandos iki 18 valandos.

Antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį mes dirbame nuo 8 valandos iki 17 valandos.

Penktadienį mes dirbame nuo 8 valandos iki 14 valandos.

Pietų pertrauka yra nuo 12 valandos iki 12 valandos 45 minučių.

Jeigu yra diena prieš šventę, Savivaldybė dirba 1 valanda trumpiau.

Šventė yra:

 

  • Sausio 1 diena
  • Vasario 16 diena
  • Kovo 11 diena
  • Velykos
  • Joninės
  • Liepos 6 diena
  • Rugpjūčio 15 diena
  • Lapkričio 1 diena
  • Lapkričio 2 diena
  • Gruodžio 24 diena
  • Gruodžio 25 diena