
Jonavos baseinas

Kartu su Ukraina!

Infrastruktūros plėtros įmokų skaičiuoklė

Paslaugos

Projektai

DUK
Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)
![]() |
Kas yra Jonava? Jonava yra Lietuvos miestas. Jonavos miestas yra šalia Neries upės. Kaimai ir miesteliai yra Jonavos rajone.
|
![]() |
Kas yra savivaldybė? Jonavos rajono savivaldybė yra įstaiga. Čia dirba žmonės, kurie rūpinasi:
Toliau Jonavos rajono savivaldybę vadinsime Savivaldybe. |
![]() |
Kuo Jums gali padėti savivaldybė? Savivaldybė gali Jums padėti, jeigu turite klausimų apie:
Išmokos yra pinigai, kuriuos valstybė duoda žmonėms, kuriems reikia pagalbos
Socialinės paslaugos yra pagalba žmonėms.
|
![]() |
Kur yra Savivaldybė Savivaldybės adresas yra: Žeimių gatvė 13, Jonava. Savivaldybės pašto kodas yra: LT-55158 Jonava |
![]() |
Kada mes dirbame? Mes dirbame:
Savivaldybės pietų pertrauka yra nuo 12 valandos iki 12 valandos 45 minučių. Tuo metu Savivaldybės darbuotojai nedirba. Taip pat dieną prieš šventę, Savivaldybė dirba 1 valanda trumpiau. Per šventes savivaldybė nedirba. |
![]() |
Šventinės dienos yra:
Velykų švenčių diena kiekvienais metais keičiasi.
|
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Evaldas Utyra.
Tekstą vertino Birutė Pocevičiūtė.
Teksto vertinimą koordinavo Paula Stašaitienė.
Informuojame, kad sukurta naujienų svetainė, kurioje skelbiamos naujienos lengvai suprantama kalba: https://skaityklengvai.lt/
Šioje svetainėje sudaryta galimybė sužinoti visas pasaulio naujienas, kurios išdėstytos trumpai ir aiškiai. Tai gali būti naudinga visiems – senjorams, užsieniečiams, jaunuoliams, žmonės su intelekto negalia, taip pat turintiems mokymosi sunkumų. Kviečiame apsilankyti Asociacijos „Savarankiškas gyvenimas“ projekto „Skaityk lengvai“ internetinėje svetainėje.
Poreikiai lengvai suprantama kalba
Būsto pritaikymas lengvai suprantama kalba
Socialinės kortelės lengvai suprantama kalba
Papildoma išmoka negalią turinčiam vaikui
Kaip atrodo artimųjų žmonių smurtas