-
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
- Socialinių išmokų specialistas yra specialistas.
- Pareigybės lygis – A2.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
- Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
3.2. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti raštvedybos taisykles;
3.3. mokėti dirbti Microsoft Office programų paketu;
3.4. išmanyti Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą, Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymą, Lietuvos Respublikos tikslinių kompensacijų įstatymą, Lietuvos Respublikos paramos mirties atveju įstatymą, Lietuvos Respublikos valstybinių pensijų įstatymą, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius socialinę paramą;
3.5. sugebėti planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei rengti išvadas, teikti pasiūlymus.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
- Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. priima prašymus dėl piniginės socialinės paramos, išmokų vaikams, paramos mirties atveju, tikslinių kompensacijų skyrimo, nustato pareiškėjo teisę į paramą, rengia sprendimų projektus jų skyrimui/neskyrimui ir mokėjimui;
4.2. priima prašymus ir dokumentus dėl antrojo laipsnio valstybinės pensijos daugiavaikiams motinai arba tėvui skyrimo ir rengia savivaldybės administracijos teikimą Lietuvos Respublikos valstybinių pirmojo ir antrojo laipsnių valstybinių pensijų skyrimo komisijai prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos;
4.3. bendradarbiauja su kitomis institucijomis tikslinių kompensacijų klausimais;
4.4. pildo skyriaus darbo laiko apskaitos žiniaraštį;
4.5. tikrina gyventojų buities ir gyvenimo sąlygas, surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą apie bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens gyvenimo sąlygas, turimą turtą ir užimtumą;
4.6. registruoja ir teikia duomenis apie paskirtą ir suteiktą socialinę paramą, išmokas, tikslines kompensacijas Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (toliau vadinama – SPIS), socialinės paramos apskaitos sistemoje „Parama“, susipažįsta su SPIS tvarkomais asmens duomenimis ir jais naudojasi;
4.7. tvarko išmokų gavėjų bylas pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
4.8. organizuoja skyriaus archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą, koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą, rengia skyriaus dokumentacijos planą;
4.9. vykdo skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, nurodymus, įsipareigojimus, susijusius su šiuo pareigybės aprašymu.