ASMENŲ PRAŠYMŲ PRIĖMIMAS IR JŲ APTARNAVIMAS

PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ PRIĖMIMAS IR ASMENŲ APTARNAVIMAS

RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE

 

                      Informuojame, kad Jonavos rajono savivaldybės administracijoje, atsižvelgiant į rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. lapkričio 28 d. įsakymu Nr. 13B-2165 patvirtintas Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Jonavos rajono savivaldybės administracijoje taisykles, asmenų (fizinių ir juridinių) prašymai priimami ir jie aptarnaujami savivaldybės administracijos  I aukšte įrengtose Asmenų aptarnavimo patalpose (Žeimių g. 13, 124 kab.)

                     

Darbo laikas:

 

Pirmadienį                        8.00-18.00

Antradienį                         8.00-17.00                         

Trečiadienį                       7.00-18.00

Ketvirtadienį                     8.00-17.00

Penktadienį                      8.00-14.00                                                        (be pietų pertraukos)

 

                      Už asmenų pateiktų prašymų, skundų  priėmimą ir jų aptarnavimą savivaldybės administracijoje atsakingos:

 

Bendrojo skyriaus klientų aptarnavimo tarnautoja

Lina Trinkūnienė (Tel. (8 349) 501 54, faksas (8 349)  500 12, el. p. lina.trinkuniene@jonava.lt)

 

Bendrojo skyriaus klientų aptarnavimo tarnautoja

Irena Misiūnienė (Tel. (8 349) 501 54, faksas (8 349)  500 12, el. p. irena.misiuniene@jonava.lt)

 

 

Rajono savivaldybės administracija nustatė dvi papildomas asmenų prašymų pateikimo valandas per savaitę :

Trečiadieniais nuo 700 -800 val. iki 1700 - 1800 val.

 

 

                                                                                     

Bendrasis skyrius

Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Jonavos rajono savivaldybės administracijoje taisyklės 2017 m.